Zgłoszenie serwisowe

Usterka napędu? Awaria bramy? Pilot nie działa? Zajmiemy się tym z przyjemnością.
Nasze profesjonalne ekipy serwisantów są do dyspozycji. Dla Państwa wygody można dokonać zgłoszenia serwisowego i zlecić* nam naprawę poprzez stronę internetową. Wystarczy wypełnić poniższy krótki formularz, a my postaramy się jak najszybciej z Wami skontaktować. Chcemy, żeby każdy Klient czuł się bezpiecznie, decydując się na usługi właśnie naszej firmy.



Dane zgłaszającego:

Imię i nazwisko:   
Twój e-mail:   
Twój telefon:   
Miejsce wystąpienia awarii (adres):   


Zgłoszenie od osoby prywatnej czy od firmy:

firmy
osoby prywatnej


Rodzaj awarii:

Awaria dotyczy:


Typ ogrodzenia:

Producent (model) ogrodzenia:   


Typ bramy:

Producent (model) bramy:   


Typ automatyki:

Marka (model) siłownika(ów):   


Awaria gwarancyjna czy pogwarancyjna:

gwarancyjna
pogwarancyjna


Opis awarii/usterki:




 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych

Zgodnie z wymogami rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych (Podstawa prawna – art. 6, art. 12 i 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r.).
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych – firmę Arkadia s.c. Centrum Ogrodzeń R.Łukaszewski, A.Zajda, G.Łukaszewski z siedzibą w Szczecinie, przy ul.Świerczewskiej 5 – w celu realizacji zlecenia na oferowane usługi i produkty. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Odbiorcą danych jest administrator, który może przekazać dane podmiotom przetwarzającym dane w jego imieniu lub innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu, których udział jest konieczny do realizacji odpowiedniego procesu.
Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane tak długo, jak jest to niezbędne, by zrealizować cel, dla którego je pozyskano z zakresie wykonywania działalności gospodarczej przez administratora, w szczególności w celu zawierania umów i prowadzenia rachunkowości lub do ewentualnego odwołania zgody, a po takim odwołaniu, przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego.
Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Pełny tekst obowiązku informacyjnego w zakresie ochrony danych osobowych znajduje się: tutaj.

 

* Minimalny koszt przyjazdu serwisowego wynosi 184,50 zł brutto na terenie miasta Szczecin i okolicznych miejscowości na zachodzie gminy. Dla powiatów i miast Police, Gryfino, Goleniów, Stargard – koszt przyjazdu ekipy serwisowej wynosi 307,50 zł brutto.